L’ALUMNAT DEL PROGRAMA CROMA VISITA LA UAB

L’alumnat de cinquè, que participa en el programa Croma 2.0, ha gaudit de la visita a la UAB com activitat de cloenda del Taller.

Durant els mesos d’abril i maig els infants han realitzat una recerca de l’opinió dels veïns i veïnes sobre el barri on viuen. Un cop han obtingut totes les dades, les han analitzat i han realitzat propostes de millora.

El dijous 25 de maig van fer una exposició, compartint els resultats de la recerca, als seus companys i a les seves companyes de 5è  i més tard a les seves famílies.

El dimarts 30 de maig han anat a la Universitat Autònoma de Barcelona a compartir amb la resta d’escoles, que han fet el projecte, les seves dades obtingudes i les propostes de millora.

A més a més, els investigadors i les investigadores de l’IGOP els han explicat com fan les seves recerques, com és un dia a la universitat i la importància de la bona comunicació per ser uns grans investigadors i investigadores.

Finalment, han fet una gimcana per la Facultat d’Educació i han pogut gaudir d’un dinar a la gespa del campus.

Ha estat un dia molt bonic i emocionant per tancar el programa Croma durant aquest curs.

Fotos: