L’ALUMNAT DE 4t VISITA ELS HORTS DE CAN FELIU

El 20 i el 23 de març, l’alumnat de 4t va fer una visita als horts de can Feliu anomenats Ecobodum.

Va ser tota una oportunitat per a fer una sortida de natura des de Can Xercavins fins a Can Feliu, on van poder descobrir la vegetació de riera, la del bosc mediterrani i els camps de cultiu de cereal.

Un cop a l’hort, el pagès va explicar als infants com és el cultiu ecològic, i tots junts van poder fer una pràctica de cultiu de les bledes.

Una de les activitats que també vam poder gaudir va ser un petit joc de cerca de targetes explicatives dels diferents insectes que són beneficiosos als cultius, per tal d’evitar plagues. Van conèixer què són els hotels d’insectes i perquè serveixen.

Un matí profitós on van poder conèixer els beneficis del conreu ecològic per a la conservació de l’entorn de la nostra població.

Fotos: 4t