COLÒNIES I.5, 2n I 4t

L’alumnat d’I5, 2n i 4t ha estat de colònies durant els dies 6 i 7 de març a Can Mogent, a Llinars dels Vallès (Vallès Oriental).

Durant aquests dos dies els infants d’I.5 han pogut conviure i gaudir de l’entorn, realitzant unes activitats al voltant del Circ, tenint l’oportunitat de provar i aprendre a utilitzar els plats xinesos, els malabars, les xanques i molts més jocs que amaguen els secrets més ben guardats dels artistes de circ.

L’alumnat de 2n i 4t han viscut les peripècies més divertides i trepidants que els han convertit en autèntics aventurers i aventureres amb la pràctica del tir amb arc, rocòdrom, bosc vertical i curses d’orientació.

Us deixem un recull de fotos per gaudir de l’experiència.

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”, conjuntament amb el logotip de la Generalitat de Catalunya”

Fotos: 2n