L’ESCOLA PARTICIPA DEL PROJECTE POEFA

Us comuniquem que aquest any ens han seleccionat per a participar en el projecte POEFA.

El document que vam presentar va ser: “Èxit educatiu per a tothom és possible”, que s’emmarca dins del Projecte amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA). Es tracta d’un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç; amb ell es pretén la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat entre les etapes de primària i secundària obligatòria.

El programa operatiu d’ocupació, formació i educació de l’FSE 2014-2020 està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat  pel Fons Social Europeu (FSE).

Les activitats programades en el nostre projecte s’encaminaran a millorar l’èxit educatiu. Les modalitats que acull el programa són:

1. Accions de reforç educatiu extern.
  2. Extensió educativa amb un component lúdic.

L’escola destinarà la partida atorgada a aquestes modalitats sempre que ho permeti la situació actual.

En aquest espai-web penjarem les activitats que es duran a terme.

Estem segures que us alegrarà aquesta notícia tant com a nosaltres.

Fins aviat.