REUNIÓ DE FAMÍLIES DE 4t

El passat dijous 17 d’octubre, les famílies i l’equip docent de 4t  es van reunir per presentar el nou curs. Seguint el lema del curs actual “Caminem juntes i junts”, van compartir una estona molt agradable, en la qual, les famílies van rebre un detall dels seus fills i filles que consistia en un punt de llibre amb  la mirada dels infants i un poema on es feia una reflexió sobre la importància de posar-nos en els seus ulls. Posteriorment, les famílies van elaborar per grups diversos missatges per a penjar a les aules, en els quals, encoratjaven als infants a assumir reptes i els transmetien el seu suport i confiança. Cada grup de familiars va compartir amb la resta les seves creacions i va ser una vivència molt enriquidora.

Tot seguit, es va parlar dels aspectes pedagògics i organitzatius més significatius del centre i del cicle, i dels projectes que defineixen i són tret d’identitat de l’escola com: el projecte d’escola Magnet, Filosofia 3/18,  Espais simpàtics, 1,2,3… ens relaxem!, 5’English o els 30’de lectura.

Va ser una estona molt agradable, en la qual, els diversos agents educatius es van trobar i van compartir aquells aspectes més importants del gran repte educatiu que tenen en comú, que és l’educació dels infants des d’una visió 360º de la tasca educativa.

Fotos: 4t