P4 PREPARA LA REUNIÓ DE FAMÍLIES

El passat 2 d’octubre els pares i les mares dels infants de P4 van assistir a la reunió que l’escola convocava per explicar el nou curs escolar.

Va ser una reunió molt participativa i els pares i les mares dels nens i de les nenes de la classe es van posar a fer racons per l’aula. Van fer un taller de lectoescriptura amb lletres imantades, un de joc simbòlic a la caseta, un de blocs lògics i finalment un racó de creativitat plàstica. Van estar d’allò més engrescats….i van gaudir al màxim intercanviant idees i jugant junts com ho fan els seus fills i filles. Van col·laborar fent un mural molt creatiu que els nens i les nenes hauran d’acabar a l’aula i els convidarem a veure el treball final.

La vetllada es va acompanyar amb galetes dolces i salades i també amb un suc de llimona natural que els nens i les nenes havien fet aquell mateix matí. Estava boníssim i no van deixar-se ni una mica.

Després de moltes explicacions sobre tot allò que faríem durant aquest curs, es van dur a casa un present que els infants havíem fet exclusivament per l’ocasió.

Mireu quin ha estat el resultat de tot aquest procés i com hem gaudit per portar-lo a

La participació ajuda a enfortir els vincles entre l’escola i les famílies. Ens ajuda a fer-vos conèixer els nostres projectes i us volem donar protagonisme en tot aquest procés educatiu. Us esperem aviat.

Aquí teniu les fotografies.

Fotos:     P4A     –     P4B