L’ESCOLA PAU CASALS GUANYA UN PREMI BALDIRI REIXAC (2019-20)

Ens complau compartir amb vosaltres la nostra alegria i emoció en rebre el Premi Baldiri Reixac 2019-20 (Fundació Carulla) en la categoria d’Experiències. Aquests premis reconeixen i impulsen projectes que, mitjançant la cultura i els llenguatges artístics, transformen l’educació.
L’escola Pau Casals de Rubí té una aliança amb la Filmoteca de Catalunya en el marc del programa Aliances Magnet i duu a terme un projecte educatiu amb el cinema com a eix conductor dels aprenentatges.
Aquest Nadal vam fer un curtmetratge amb la participació de tota la comunitat educativa: “Un Conte de Nadal d’en Charles Dickens”. Aquest treball és el que ha rebut el reconeixement.
Volem reconèixer i agrair a tota la comunitat educativa, a la Filmoteca de Catalunya, a la Júlia Betrián i al programa Magnet la gran tasca que duen a terme, el seu compromís amb l’educació i la seva il·lusió per impulsar projectes d’innovació pedagògica.
Moltes Felicitats!!!!

Us deixem l’enllaç al curtmetratge premiat: