L’ALUMNAT DE 2N ENS EXPLICA EL PROJECTE REALITZAT EN LLENGUA ANGLESA

En aquests vídeos l’alumnat de 2n de primària ens ensenya i ens explica les casetes que han creat en grupets reduïts tot usant com a llengua vehicular la llengua anglesa.

Aquest projecte l’hem estat elaborant durant aquesta primera part del curs a les sessions de mig grup d’anglès. A més a més dels vídeos de cada grup, també us deixem un petit recull de fotografies que mostren el procés que hem seguit per tal d’arribar al producte final.

El projecte va començar amb la presa de decisions, és a dir, l’organització que va seguir cada grup per decidir com seria la seva casa. Després, es van distribuir les parts i van començar a dibuixar-la. I, un pas previ a la gravació dels vídeos va ser l’assaig. En aquest punt, cada grup va decidir com faria l’explicació i qui explicaria cada part.

Per acabar, van practicar i quan cada grup es va sentir preparat, vam realitzar la gravació dels vídeos.

Us recomanem que apugeu el volum quan escolteu els vídeos!