LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA PAU CASALS PARTICIPA A LA MARATÓ DE CONTES 2019

El passat diumenge 15 de desembre vam poder estrenar el tràiler del curtmetratge El Conte de Nadal al teatre Municipal “La Sala” dins l’espectacle de La Marató de Contes organitzat per la Fundació Solidària de la Fundació la Xarxa. Acte seguit, un grup de famílies, alumnat i mestres vam interpretar amb ombres xineses l’argument de la història. Una actuació emocionant emmarcada dins el nostre projecte magnet de cinema amb la Filmoteca de Catalunya. Gràcies a tota la comunitat educativa per la implicació. Aquest va ser el nostre granet de sorra a una nova Marató de Contes que va aconseguir a la nostra ciutat de Rubí una donació de 2000 euros per a la investigació de malalties minoritàries.

Fotos: Projecte Magnet