CONEIXEM LA COOPERATIVA TOCA TERRA DE RUBÍ

Dimarts 18 de febrer a la tarda, l’alumnat de 5è va tenir el plaer de conèixer una cooperativa de consum de productes ecològics de Rubí: Toca Terra, SCCL.

Primer, vam anar al seu local per a conèixer a la Marta, una de les sòcies. Ens va explicar com s’organitzaven de manera interna i les sòcies i els socis de la Potterativa van aprofitar per a fer preguntes que fins ara, no s’havien plantejat.

Després, a l’escola, la Laia ens va estar explicant com va ser la creació de la cooperativa Toca Terra. Ens va ajudar molt a comprovar que tots els tràmits que havíem realitzat a la nostra cooperativa havien estat els mateixos.

Ha estat interessant l’intercanvi entre Toca Terra i la Potterativa. Les cooperatives tenim molt a compartir.