CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Aquest any hem celebrat la tradicional festa de la castanyada a l’escola amb un munt d’activitats.
Per començar, l’alumnat de 4t de primària ha teatralitzat per a la resta de l’escola cançons tradicionals de tardor fent ombres xineses. Per la tarda, hem sortit tots i totes a la pista i hem començat la festa amb l’entrega de premis del concurs de fruits disfressats. Durant tota la setmana, l’alumnat ha anat portant fruits de tardor disfressats de personatges de pel·lícules. L’aula amb més participació de cada cicle s’ha emportat un premi i també hem entregat el penjoll a la creació més divertida de cada cicle. Hem continuat la tarda amb el ball de la castanyera i l’alumnat de 6è ha repartit castanyes que les famílies havien estat coent al migdia.
Una castanyada d’allò més complerta! Us deixem un petit resum d’aquest dia.

Fotos: Festes