ALUMNES DE L’ESCOLA PARTICIPEN AL FESTIVAL DE FILOSOFIA “BARCELONA PENSA” 2019

Per segona vegada alumnes de l’escola Pau Casals van estar convidats al Barcelona Pensa (Festival de Filosofia) a la Universitat de Filosofia de Barcelona que es va celebrar el passat dijous 21 de novembre.
Alumnat de diferents Filoscoles de Catalunya van compartir una jornada amb un tema per a la reflexió. Aquest any, a partir de storyboards treballats a les aules, han alçat la veu per alertar sobre el perill del canvi climàtic. A les diferents escoles desenvolupen un projecte comú: “El Jardí de la Joanina”, un jardí on poder fer filosofia i parlar de diferents temes.
Per acabar la sessió del festival els infants han portat unes sabates vermelles amb plantes tot creant una instal·lació artística efímera per tal de conscienciar els adults de la necessitat de fer accions per aturar el deteriorament del planeta.
Som escola Magnet i seguim enriquint el nostre projecte de Filosofia 3/18 impulsat pel GrupIref on millorem les habilitats de pensament dels nostres infants.
Us deixem unes fotografies on podreu veure la participació d’aquests infants de primer, segon i tercer de primària.

Fotos: Filosofia 3-18