A P4 FEM PANELLETS: UNA TRADICIÓ DE TARDOR

Els nens i les nenes de P4 de la classe de Coco i de Mickey Mouse van continuar la dolça tradició de tardor de l’escola de fer panellets.
Aquest any han participat d’aquells pares i mares de la classe que van venir a l’escola a veure com els nens i nenes feien aquest petit dolç de pinyó, de cirera i de coco.
Van ajudar molt a rentar mans, a aixafar la patata, a barrejar l’ametlla, a posar els pinyons…. tots estaven encantats i van poder gaudir d’un moment fàntastic per poder fer de petits pastissers amb les seves famílies.
Un cop embolicats i preparats per anar al forn, els pares i les mares van poder fer un café pedagògic amb les mestres per compartir impressions van tenir sobre l’experiència on van acostar-se encara més al nostre projecte d’escola.
Us esperem la propera vegada. La vostra col.laboració ha estat molt motivadora i engrescadora. Moltes gràcies famílies!!!!!!
Us deixem les fotografies d’aquesta experiència i de la festa de la Castanyada.

Fotos:    Classe MIckey P4A     –    Classe Coco P4B