“OMBRES DE PEL·LÍCULA” EL PROJECTE MAGNET AL CICLE INICIAL

Dintre del projecte Magnet i fruit de l’Aliança amb la Filmoteca de Catalunya, al llarg de tot el curs, cada cicle de l’escola ha desenvolupat un projecte basat en el cinema.

Aquest any, els grups de cicle inicial per dur a terme el seu projecte, s’han centrat en la tècnica d’ombres xineses i s’han inspirat en l’obra del director i productor de cinema Segundo de Chomón, tot i que els infants li han donat el seu toc diferent i especial.

Per presentar el projecte a les famílies, cada grup ha preparat una gala de cinema per a l’estrena de la seva pel·lícula “Ombres de Pel·lícula”. La gala ha estat plena d’emoció i il·lusió on cada infant ha tingut un paper protagonista explicant tots els detalls del procés de creació i elaboració del curtmetratge.

Darrere de la celebració de la gala, hi ha molta feina de l’alumnat que ha estat molts dies preparant l’estrena del curtmetratge amb molt entusiasme i motivació. Des de la creació de tots els materials per a la decoració de la sala, el guió, l’organització de l’esdeveniment i la posada en escena ha estat gràcies a la implicació de tots i totes les nenes i els nens.

Volem felicitar tot l’alumnat del cicle inicial i agrair a totes les famílies la seva assistència i participació en la gala!

Fotos:   1rA   –   1rB   –   2nA   –   2nB

Ombres de Pel·lícula. Projecte Magnet Cicle Inicial