CIRCUIT DE PISTES PELS COMERÇOS DE RUBÍ PER TROBAR LES TIONES DEL CICLE INICIAL

L’alumnat de cicle inicial ha anat a buscar les seves Tiones, però, aquest any, la recerca ha estat una mica diferent…

Per trobar la Tiona de cada aula, les nenes i els nens han hagut d’utilitzar el seu enginy i les seves habilitats d’orientació perquè la Tiona no els ho ha posat gens fàcil!

L’alumnat ha hagut de seguir el fil conductor d’una sèrie de pistes que han començat a l’escola i que els ha portat a recórrer els carrers del barri, botigues i entitats locals.

Les nenes i els nens han hagut de preguntar en diferents comerços i entitats del nostre barri que han col·laborat molt amablement guardant en un lloc segur les pistes que la Tiona els havia deixat al seu local.

Les pistes estaven amagades en sobres on hi havia les indicacions que els conduïen a la següent pista. I així, una darrera de l’altra fins que, finalment, el rastre de la tiona els ha desvetllat el seu amagatall.

Ara tots els grups ja tenen la Tiona a la seva classe cuidant-la amb molta cura per fer-la cagar l’últim dia abans de vacances.

L’educació en la coeducació i la igualtat de gènere és un dels eixos vertebradors de la nostra escola per això també hi és present en les festes populars i tradicions. Un moment idoni per reflexionar amb l’alumnat sobre la presència de les figures femenines en les nostres tradicions.

Volem agrair a tots els comerços i entitats de Rubí que han col·laborat amb l’escola per fer possible aquesta activitat i que ens han ajudat a fer créixer la il·lusió dels nostres infants.

No us perdeu les imatges d’aquest moment tan emocionant. Pareu atenció i no us perdeu les cares d’il·lusió dels infants ❤️

Fotos: 1rA   –   1rB   –   2nA   –   2nB