L’ALUMNAT DE 4t PARTICIPA DEL TALLER POEFA “CUIDA’T, CUIDA’M, CUIDEM-NOS”

El passat dijous 20 de maig la Núria i en Roger, formadors del Moviment Educatiu Sistèmic (MES), han pogut treballar amb els infants de 4t aspectes tan importants com el coneixement d’un mateix i dels altres, la família i els talents de cadascun dels membres del grup.

Treballar aquests aspectes ens han ajudat a millorar l’autoestima del nostre alumnat, el benestar emocional i la cohesió de grup. Uns aspectes claus i necessaris per a millorar els aprenentatges de tots els infants.

Ha estat un moment emotiu, de descoberta, de “fer pinya”. Les mostres d’agraïment de l’alumnat així ho demostraven.

Aquesta activitat pertany al PLA D’OPORTUNITATS D’ÈXIT EDUCATIU A FAVOR DE L’ALUMNAT (POEFA) i ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.