L’ALUMNAT DE 6è PARTICIPA DELS TALLERS D’ORALITAT DE L’ANNA FITÉ (PMOE)

Segons l’Arnold Glasow, «un dels principals objectius de l’educació ha de ser ampliar les finestres per les quals veiem el món». Des de l’escola sempre procurem oferir un ventall de possibilitats.

L’Anna Fité, des de la seva proposta, va oferir als infants diferents eines per a la creació d’un conte. Les nenes i els nens van deixar volar la seva imaginació fins arribar a crear un conte propi. Van inventar la història i els personatges. Després de la planificació i l’elaboració del conte en petit grup, es va fer l’exposició oral a la resta d’infants.

Ha estat una experiència molt enriquidora, motivadora i molt ben valorada pels infants.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya (PMOE).