L’ ALUMNAT DE CINQUÈ PARTICIPA EN ELS TALLERS DE L’ANNA FITÉ PER MILLORAR L’EXPRESSIÓ ORAL (PMOE)

Només  una persona que sap parlar bé pot escriure bé. Des de l’escola intentem que que el nostre alumnat assoleixi una bona competència oral per tal que expressar-se de manera entenedora.

Per aquesta necessitat hem dut a terme uns tallers d’oralitat, animats i guiats per l’Anna Fité, on el nostre alumnat ha pogut entendre l’evolució dels contes, de la llengua oral a l’escrita, i com els contes transmesos per llengua oral  van canviant i evolucionant.

Vam fer un joc on l’Anna ens explicava un conte a tots menys a tres alumnes que estaven fora, després un dels alumnes de la rotllana li explicava a un dels que estaven fora i no l’havien escoltat, després aquest un altre dels que estaven fora… així es veia clarament com es perdia informació o bé es canviava.

Va ser un taller enriquidor i clarificant a més de divertit i entretingut.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya (PMOE).

Fotos: