TREBALL DE LES EMOCIONS A 4t

L’alumnat de 4t de primària ha fet un treball en relació a l’autoestima i l’autoconcepte de cadascun dels infants ressaltant i donant el valor merescut a les qualitats positives que aquests nens i nenes posseeixen, així com incentivant el costum de dir als altres les coses boniques.

Cada infant, en un full, ha fet un disseny del seu nom amb lletres vistoses i un estil personalitzat. Posteriorment, aquest full ha anat passat per les diferents taules dels altres infants de l’aula per escriure una qualitat positiva destacable d’aquella persona. Finalment, han plastificat el resultat i el tenen enganxat a la seva taula per recordar cada dia les coses boniques que els companys i companyes pensen d’ell o ella.

L’activitat ha servit per treballar els adjectius positius, els sinònims i ha reforçat encara més el vincle i el treball emocional amb el grup. Activitats com aquesta omplen de benestar!

Tutores de 4t

Fotos: 4t