PROJECTE LECXIT

Aquest curs 2021-2022 la nostra escola ha tornat a participar en el projecte LECXIT. És un programa que promou i impulsa la lectura amb l’ajut de voluntàries i voluntaris. Té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través de la millora de la comprensió lectora.

La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena el gust per la lectura. La intenció és fer dels infants lectors orgullosos, segurs i preparats per a l’aprenentatge.

La Biblioteca de Rubí Mestre Martí i Tauler ha estat qui ha engegat aquest programa a la nostra ciutat. Han participat dues escoles de primària, entre elles la nostra i un institut.

Una tarda a la setmana, durant una hora, alguns i algunes alumnes de  3r i de 4t de la nostra escola han anat a la biblioteca. Allà han gaudit d’un “padrí” o “padrina” voluntari/ària de 3r o de 4t de l’ESO. L’activitat ha durat tot el curs i ha estat molt ben valorada per part de tothom. De ben segur que el curs vinent repetirem.

El dimecres 8 de juny es va fer la cloenda del projecte a la sala d’actes de la biblioteca municipal. Allà, alguns dels infants de la nostra escola, de manera voluntària, van llegir un poema davant de tothom. Després es va fer entrega d’un diploma i de l’obsequi d’un llibre a tots els infants participants, grans i petits,  i es va acabar amb un pica-pica boníssim.

Aquí podeu veure algunes fotos.

Fotos: Lectura. Biblioteca