LES NENES I ELS NENS DE P-5, 1r, 2n, 3r, 4t i 5è VAN DE COLÒNIES A CAN MOGENT (Llinars del Vallès)

L’alumnat de P-5 fins a 5è ha estat de colònies els dies 21 i 22 de març a Can Mogent, casa ubicada a la població de Llinars dels Vallès (Vallès Oriental).

Durant aquests dos dies ha pogut conviure i gaudir de l’entorn, realitzant unes activitats al voltant del Circ (P-5, 1r i 2n) com pràctica de malabars, paracaigudes, pintar cares… i de l’esport i d’aventura (3r, 4t i 5è) com rocòdrom i bosc vertical, tir amb arc, guerra de farina, curses d’orientació, etc. Com veiem, unes activitats adreçades a nens i nenes amb moltes ganes de moviment i de passar-ho d’allò més bé gaudint de l’experiència.

En realitat es tractava de cremar energia i relacionar-se fora de l’escola fent activitats divertides i alhora enriquidores.

Ara a pensar en les convivències de l’any vinent!

Els infants de P5, 2n i 4t han rebut la subvenció del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya (PMOE) per fer aquestes colònies.

Fotos: 3r