LES NENES I ELS NENS DE 3r REBEN LA VISITA D’EN JORDI LOSANTOS SISTACH

L’alumnat de 3r ha rebut aquesta setmana la visita de l’escriptor Jordi Losantos, autor del llibre que han llegit al llarg del segon trimestre “Tots els colors del camaleó” editat per l’editorial Cruïlla a la col·lecció El vaixell de Vapor.

Al llarg de les pàgines del llibre, els nens i les nenes han pogut gaudir de les aventures del camaleó Tami, que havia perdut la seva capacitat de distingir els colors pel verí que li llença un gripau. Unes aventures que van lligades a l’amistat i a gaudir del món de la fantasia.

Tal i com ha comentat l’escriptor Jordi Losantos en la seva visita a la nostra escola,  llegir ens obre al món de la nostra imaginació i la nostra fantasia. Cal aprofitar-ho i llegir molt perquè la lectura ens ajuda a descobrir grans tresors!

Què important és llegir!

Fotos: P3