L’ALUMNAT DE 3r i 4t REALITZA UN TALLER DE TERRISSERIA I CISTELLERIA AL POBLE ESPANYOL (PMOE-PROA+)

El divendres 6 de maig, l’alumnat de 3r i 4t de primària de la nostra escola es va desplaçar fins al Poble Espanyol per a conèixer l’entorn i participar d’un taller de terrisseria i cistelleria.

Van poder gaudir d’una passejada per aquest espai únic on es troben representats edificis emblemàtics de l’arquitectura espanyola.  I no només això, també van mirar i escoltar l’audiovisual “Festa” on es mostra la gran riquesa de festes tradicionals del nostre país.

Seguint amb el passeig, alguns alumnes van entrar a observar algunes de les obres d’art contemporani exposades al museu de la fundació Fran Daurel, on es troben exposades algunes peces de Miró, Picasso i Dalí.

Però això no va ser tot, ja que el Poble Espanyol també ofereix exposicions itinerants a la carpa: “Una galàxia molt llunyana” amb rèpliques i originals dels vestits i peces de les pel·lícules d’Star Wars.

I per acabar, el que va tenir més èxit, un taller de terrissaire per a l’alumnat de 3r i un altre de cistelleria per a l’alumnat de 4t.

Els infants de 3r van poder fer un atuell amb la roda i un bol amb les seves mans. Ara cal esperar a coure’l al forn i aviat el rebran a l’escola.

Els nois i noies de 4t van fer un petit cistell tot trenant el vímet. Els va caldre paciència i coordinació per aconseguir el seu cabàs.

I com a cloenda d’un dia fantàstic, van poder dinar plegats i llençar-se pel supertobogan del parc interior de les instal·lacions.

Un dia inoblidable, artístic i molt magnètic.

Aquesta activitat ha estat finançada pel Ministeri d Educació i Formació professional (PMOE-PROA+).

Fotos:   3rA   –   3rB   –   4tA i 4tB