QUIN ÉS L’ESTAT DEL MAR MEDITERRANI? L’ALUMNAT DE CICLE INICIAL FA RECERCA MARINA A LA PLATJA (PMOE-PROA+)

L’alumnat del cicle inicial de primària ha realitzat una sortida a la platja de Gavà Mar per conèixer d’una manera molt especial com és el mar Mediterrani i quines són les seves principals amenaces.

A través d’un circuit de tallers d’experimentació i recerca conduïts per biòlogues i biòlegs, han conegut les algues i les plantes marines presents al nostre mar, quins són els animals marins que poden trobar, la química de l’aigua del mar i la composició de la sorra de la platja.

La part principal dels tallers i la que sens dubte ha tingut un impacte més gran en els nostres infants ha estat la dedicada a l’efecte nociu dels residus marins i, en especial, dels microplàstics.

Una sortida molt emocional i vivencial que de ben segur contribuirà a la construcció d’una societat millor i més ecologista que vetlli per la salut del planeta.

Aquesta activitat ha estat finançada pel Ministeri d Educació i Formació professional (PMOE-PROA+).

Fotos:   1rA   –   1rB   –   2n