L’ESCRIPTOR VÍCTOR ALDEA VISITA L’ALUMNAT DE 1r

Aquest curs, l’alumnat de 1r de primària ha estat treballant la novel·la “L’Estevet, Quin Bon Amic!” i, per fi, han tingut la sort de poder conèixer en primera persona el seu autor, en Víctor Aldea.

L’activitat s’emmarca en el projecte Autors a les Aules que desenvolupem cada any a l’escola i que pretén fomentar el gust per la lectura i engrescar els infants a endinsar-se en el món literari.

L’escriptor ha passat un matí amb els dos grups de 1r on han pogut intercanviar impressions sobre la novel·la, resoldre dubtes, conversar sobre literatura i han conegut altres històries que els han fet volar la imaginació.

Per acabar, en Víctor Aldea ha tingut el gran detall de signar tots els llibres dels nostres infants. Un moment molt emocionant!

Aquí us deixem un petit recull d’imatges d’aquest moment.

Fotos: 1rA   –   1rB   –   Sessió Literària