ELS INFANTS DE CICLE INICIAL APRENEN A LLEGIR, LLEGINT

L’aprenentatge de la lectura al cicle inicial és un dels esdeveniments més importants que es duu a terme a l’escola.

És un moment màgic on les nenes i els nens inicien el meravellós viatge del “gust per la lectura”, a través del projecte de 30 minuts de lectura. Cada matí, gaudeixen d’una proposta diferent: la lectura en veu alta per part de l’adult, la lectura autònoma, la lectura guiada i les recomanacions literàries.

Les biblioteques d’aula són les protagonistes i gràcies a la gran quantitat de contes adaptats a les necessitats de l’alumnat i a les seves inquietuds, els nens i les nenes comencen a conèixer quins són els seus gustos lectors així com el respecte pels llibres.

Us deixem unes fotografies perquè pugueu gaudir tant com elles i ells ho fan cada matí!

Fotos: 1r   –  2n