COM HAN VISCUT EL NADAL AL CICLE INICIAL?

Al cicle inicial han viscut l’arribada del Nadal amb molta emoció i il·lusió!

El Nadal sempre és una època de l’any molt especial per a tots els infants. Des de l’escola intentem també gaudir d’aquests dies i acompanyar les nenes i els nens per fer créixer la seva il·lusió. És per això que durant aquests dies, a tots els grups de cicle inicial han fet moltes activitats relacionades amb aquest moment de l’any. Entre totes les que han fet, per suposat, el moment més esperat i desitjat per totes i tots ha estat quan ha arribat per fi l’hora de cagar la Tiona. Però, ja des de fa dies l’alumnat de cicle inicial s’ha endinsat per complet en la màgia del Nadal. Ho voleu veure?

Us deixem un petit recull de totes les activitats nadalenques que han estat realitzant aquestes últimes setmanes. Esperem que us agradi i us desitgem un molt Bon Nadal!

Fotos: 1rA   –   1rB   –   2nA   –   2nB