1r DE PRIMÀRIA PARTICIPA AL RECITAL DE POESIA DE LA BIBLIOTECA MESTRE MARTÍ TAULER

Amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi, s’ha organitzat a la Biblioteca Municipal Mestre Martí l’activitat literària “Lectures en Veu Alta”. En aquesta jornada, tant escoles com instituts de Rubí s’han trobat per escoltar i recitar poemes d’autores i autors reconeguts de la llengua catalana.

La nostra escola hi ha participat amb la lectura en veu alta de quatre poemes per part d’una representació de l’alumnat de primer de primària. Els poemes que han recitat davant la resta d’escoles han estat Parlen les Dones de Montserrat Abelló, Oferiment de Joana Raspall, El Pollet de Joana Raspall i La Primavera de Joan Amades.

Aquí podeu veure un resum de d’aquesta jornada tan emocionant!

Fotos: 1r