Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat:

    • Enquesta al professorat, a l’alumnat i a les famílies: la participació del professorat ha estat del 79%, la de l’alumnat del 94% i la de les famílies del 60%. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC i les àrees digitals que marca el PEDC (alumnat, professorat i centre).
    • Entrevista a la direcció i a la coordinació digital.

Resultat de les enquestes

Punts forts Punts febles
Famílies
  • Hi ha una comunicació digital àgil i fluida entre escola i famílies via e-mail i APP de centre.
  • Es poden consultat els documents de centre amb facilitat.
  • Les famílies tenen la sensació de falta d’informació del dia a dia a l’escola.
Centre
  • Els docents són competents digitalment a nivell instrumental, en el tractament de la informació i presentació de continguts.
  • Els docents utilitzen de manera habitual els
    recursos digitals amb o sense alumnes.
  • Les NOFC no inclouen aspectes digitals de centre.
  • No sempre es té en compte els drets d’imatge i la propietat intel·lectual dels recursos.
  • Manca incloure en les programacions el
    treball de la protecció dels drets fonamentals a l’honor, la intimitat personal i la pròpia imatge en l’ús de les tecnologies digitals.
Alumnat
  • Al centre hi ha dispositius connectats a internet.
  • L’alumnat disposa de dispositius i connectivitat a casa.
  • Excés d’hores de connectivitat a casa.
  • Manca un treball de bones pràctiques d’ús de les tecnologies.