Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat:
-
- Enquesta al professorat, a l’alumnat i a les famílies: la participació del professorat ha estat del 79%, la de l’alumnat del 94% i la de les famílies del 60%. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC i les àrees digitals que marca el PEDC (alumnat, professorat i centre).
- Entrevista a la direcció i a la coordinació digital.
Resultat de les enquestes
|
Punts forts |
Punts febles |
Famílies |
- Hi ha una comunicació digital àgil i fluida entre escola i famílies via e-mail i APP de centre.
- Es poden consultat els documents de centre amb facilitat.
|
- Les famílies tenen la sensació de falta d’informació del dia a dia a l’escola.
|
Centre |
- Els docents són competents digitalment a nivell instrumental, en el tractament de la informació i presentació de continguts.
- Els docents utilitzen de manera habitual els
recursos digitals amb o sense alumnes.
|
- Les NOFC no inclouen aspectes digitals de centre.
- No sempre es té en compte els drets d’imatge i la propietat intel·lectual dels recursos.
- Manca incloure en les programacions el
treball de la protecció dels drets fonamentals a l’honor, la intimitat personal i la pròpia imatge en l’ús de les tecnologies digitals.
|
Alumnat |
- Al centre hi ha dispositius connectats a internet.
- L’alumnat disposa de dispositius i connectivitat a casa.
|
- Excés d’hores de connectivitat a casa.
- Manca un treball de bones pràctiques d’ús de les tecnologies.
|