Ambient Storymaker

L’ambient Storymaker, destinat al treball de l’àmbit lingüístic, tot i que alhora permet desenvolupar altres aprenentatges relacionats amb altres àrees, fet que afavoreix a un aprenentatge interdisciplinari. A través de les diferents propostes d’aprenentatge es treballen les diferents tipologies textuals, l’expressió oral i escrita i la competència digital. També disposem d’ordinadors i tauletes per desenvolupar el seu aprenentatge competencial.

Les propostes que trobem en aquest ambient i els objectius a aconseguir són:

• Contes contats: amb els “contes regirats”, reconeixem l’estructura d’un conte i les seves parts, per crear un conte en suport digital a Canva.
  • Fotògrafs detallistes: coneixem el món de la fotografia, identificar les parts d’una càmera i els seus. Analitzar i identificar els diferents plans fotogràfics per exposar el nostre reportatge fotogràfic al grup.
  • Fem de guionistes: coneixem el món dels curts, per poder identificar les parts d’un guió. Molt important assignar un rol dins del treball en equip i el treball amb documents compartits de Drive, per confeccionar un guió creatiu.
  • I tu qui ets?: fem recerca de diferents personatges de la història, per ubicar-los en el temps. Després, escollirem un per fer la nostra presentació en format lapbook o digital.
  • Fem de publicistes: reconeixem un cartell publicitari i les seves parts, per dissenyar el nostre cartell publicitari a través de Canva.
  • Fem un anunci: escoltem i visualitzem diferents anuncis de ràdio i televisió, per gravar el nostre anunci amb recursos digitals. Finalment, fem el muntatge amb katwing o amb la gravadora de veu.