La Comunitat de Grans estrena el seu pòdcast
Aquest curs, a la Comunitat de Grans, hem acabat el nostre pòdcast fet amb els guions treballats a l’aula. Durant el primer trimestre i l’inici d’aquest segon, hem dedicat estones a la creació i pràctica dels guions. Ha estat un procés intens i molt creatiu que hem dividit en tres etapes clau:
1. La teoria: Com es fa la ràdio?
Tot va començar entenent què hi ha darrere de les ones. Vam aprendre les parts de la ràdio i del pòdcast, com es redacta una notícia per ser llegida en veu alta i quins rols són necessaris en un estudi de gravació (locutors i locures, tècnics de so, guionistes…).
2. Mans a l’obra: Les falques publicitàries
A la segona sessió ens vam posar davant del micròfon per primer cop per gravar falques ràpides i creatives. Vam haver de treballar l’entonació, el ritme i l’ús de la música per captar l’atenció de l’oient en pocs segons.
3. La gravació final: Neix el nostre pòdcast
Finalment, a la tercera sessió, vam enregistrar les nostres produccions. Cada grup va preparar i gravar les seves pròpies seccions de pòdcast.
Aquí teniu l’enllaç per escoltar els pòdcast de la comunitat de grans:
Esperem que gaudiu tant escoltant-lo com els infants fent-lo!

