Colònies de 3r i 4t

L’alumnat de 3r i 4t de primària han viscut una experiència única durant les colònies d’aquest any, que han tingut lloc a la casa de colònies Molí Vell de Calabuig, un entorn natural privilegiat que ens ha acollit amb els braços oberts i un sol radiant!

Durant aquests dies plens d’aventures, els infants han pogut participar en activitats molt diverses i engrescadores. Han posat a prova la seva habilitat i valentia al rocòdrom, han practicat la punteria al tir amb arc i han après molt sobre el món rural tot coneixent de prop els animals de la granja. Ha estat una gran oportunitat per despertar curiositats, compartir moments i descobrir noves passions.

El bon temps ens ha acompanyat i això ha permès gaudir d’estones refrescants a la piscina, que han estat molt esperades i celebrades per tothom. Res millor que un bon capbussó després d’un matí intens d’activitats!

Les nits també han estat plenes de màgia i emoció. Els jocs de nit han sigut un dels moments més especials, amb dinàmiques divertides i molta complicitat entre els grups.

I per tancar les colònies amb un toc especial, la darrera nit vam celebrar una espectacular nit de gala, on no van faltar la música, els balls i, sobretot, moltes rialles i records per guardar per sempre.

Tornem a casa amb les motxilles plenes d’experiències, d’aprenentatges i d’amistats enfortides. Sens dubte, aquestes colònies han estat tot un èxit!

A continuació us deixem les fotografies d’aquests dies:

Fotos colònies 3r i 4t