PORTES OBERTES VIRTUALS (CURS 2022-2023)

Benvinguts i benvingudes a l’escola Pablo Picasso.

Aquest any, continuem amb la dinámica del curs passat. Ja sabeu que obrir el centre a un grup nombròs de persones perquè el visiteu és totalment desaconsellable. De manera que hem preparat un recull d’algunes de les activitats que es fan de manera habitual al nostre dia a dia escolar.

Enguany hem pogut reprendre algunes de les activitats que el curs passat es van haber de veure aturades pels protocols que ens marcaba la pandèmia. Els  moviments de grups i espais han millorat una mica però sense retornar a la seva activitat habitual. Esperem que el proper curs 22/23 vingui acompanyat de tal millora en la Covid que ens permeti reprendre totes les activitats pròpies de la nostra escola.

Com que una imatge val més que mil paraules, us presentem  a continuació un vídeo perquè pugueu establir una connexió amb el nostre projecte educatiu. Veureu imatges actuals i altres rescatades dels últims anys perquè tingueu una visió més amplia i que no estigui distorsionada per l’actual situació.

En el següent “Power point” (que podeu anar passant al vostre ritme) podreu ampliar la informació sobre el nostre projecte educatiu.

Us convidem a que continueu fent un cop d’ull a la nostra PÀGINA WEB on podreu trobar activitats i documentació del centre, informació de menjador i AMPA, els blogs de les aules…

També podeu visitar l’apartat PREINSCRIPCIÓ CURS 2022-2023 on trobareu informació general sobre el calendari del procés, criteris i requisits, documentació, etc.

Finalment, us demanem que, si teniu qualsevol dubte o voleu saber més coses sobre el centre, ompliu el següent formulari  per participar en alguna de les dues trobades que tindran lloc el proper 24 de febrer.

Aquest mateix dia rebreu l’enllaç mitjançant la plataforma MEET per poder-vos connectar.

Si no us és possible, sempre podeu adreçar-vos a l’escola a través del nostre correu electrònic: a8039641@xtec.cat.

Una salutació,