El passat divendres 19 de juny vam acomiadar els infants de 6è, que tanquen una etapa molt especial de la seva vida.
Cada etapa arriba al seu final per donar pas a nous reptes i noves oportunitats. Els comiats són també l’inici de nous camins per descobrir.
Gràcies per totes les vivències, els records i els moments compartits. Cadascun de vosaltres ha deixat la seva empremta i formarà sempre part de la història del Picasso.
Continueu avançant amb il·lusió, perseguint els vostres somnis i gaudint de cada experiència. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa i un camí ple d’èxits i felicitat!
(cliqueu per accedir al vídeo)


