COMIAT DE 6è

El passat divendres 19 de juny vam acomiadar els infants de 6è, que tanquen una etapa molt especial de la seva vida.

Cada etapa arriba al seu final per donar pas a nous reptes i noves oportunitats. Els comiats són també l’inici de nous camins per descobrir.

Gràcies per totes les vivències, els records i els moments compartits. Cadascun de vosaltres ha deixat la seva empremta i formarà sempre part de la història del Picasso.

Continueu avançant amb il·lusió, perseguint els vostres somnis i gaudint de cada experiència. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa i un camí ple d’èxits i felicitat!

(cliqueu per accedir al vídeo)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>