Soci de l’AFA

QUÈ FEM L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES (AFA)?

Les nostres funcions són, entre d’altres:
  • Informar i orientar a les famílies sobre el funcionament del centre i de temes relacionats amb el menjador escolar, l’adquisició de llibres de text, les activitats extraescolars, serveis d’acollida…

• Organitzar totes les activitats extraescolars i el servei de permanències  fora de l’horari escolar, les celebracions i festes al llarg del curs.
  • Animar a la participació de les famílies en el dia a dia del centre especialment en activitats culturals i recreatives destinades al creixement personal dels nostres fills i les nostres filles.

• Col·laborar en la millora del centre: ajudem econòmicament al centre per poder cobrir algunes de les necessitats que no poden ser cobertes ni pel centre ni per les institucions (Generalitat de Catalunya o Ajuntament de Barberà del Vallès) i que, en definitiva, repercuteixen en el  bé  dels nostres fills i filles.

• Buscar ser la veu de les famílies i afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent, així com davant de les administracions públiques ,mitjançant la representació en els òrgans de govern col·legiats (consell escolar).

• Organitzar activitats formatives (xerrades, escola de famílies, cursos) i activitats socioculturals (festes, concerts, fons per la biblioteca,..) que afavoreixin l’educació dels nostres infants i facilitin el coneixement i la relació entre les famílies.

Per tot això és fonamental la nostra participació com a famílies en l’AFA per l’educació de els i les nostres infants i tot i que no és obligatori formar part de l’AFA, és molt recomanable fer-ho (els nostres fills i filles es senten molt orgullosos que els seus pares i mares hi participin) ja que des de l’AFA col·laborem en les activitats educatives del centre.

Per conèixer més les AFA’s d’educació primària:

Pots fer-te soci durant tot l’any en el despatx de l’AFA.

De 9:00 a 10:00 i de 16:30 a 17:30.

Preu soci: 15 €/curs (a partir del tercer fill, el preu és de 8€)

Avantatges de ser soci:

Descompte en els llibres de text.

Descompte en les activitats gestionades per l’AFA:

• Menjador
  • Acollida
  • Extraescolars

Participar a les festes organitzades per l’AFA de forma gratuïta.

Participar en les juntes i donar la teva opinió.

Fes-te Soci i Participa/col·labora. T’ESPEREM!!!