PORTES OBERTES

Us convidem a les Jornades de Portes Obertes del proper dimarts, 10 de març de 15.15h a 18.00h on hi haurà una xerrada del projecte educatiu de l’escola i una visita guiada a les instal·lacions.

US HI ESPEREM!!!

Escola Instituts by escolapablopicasso on Scribd

Més informació sobre la preinscripció i matrícula aquí

P3: COM GAUDIM A PSICO !!!

Com cada dimecres,  avui ens ho hem passat molt bé a la sessió de PSICO.  Després de recordar  a l’inici de la sessió les normes per respectar-nos, i enderrocar la muralla, la nostra imaginació i el nostre joc cada vegada més elaborat i  compartit  ens ha portat a fer un munt de coses: autobussos, cotxes, camions, trens, cases, refugis, camins, circuits, llits… Hem explorat les espatlleres, hem pujat, baixat, llençat al matalàs gran…  Setmana rera setmana coneixem més el nostre cos i les seves possibilitats. Gaudim i aconseguim més coses si les fem junts, també hi ha estones que ens agrada explorar sols i soles…  Un munt d’experiències que ens ajuden a créixer !!!    Aquí ens podeu veure en plena acció !!!

Billy Banjo- 4t

Avui els nens i nenes de 4t hem anat al T.M.C a veure l’obra de teatre en anglès “Billy Banjo”

És la història d’en Billy, un pobre músic que viu mil i una aventures per tal de fer fortuna amb el seu banjo.

P3: La Lorena ens explica “L’erugueta Goluda”

La mama del Luca ha vingut a la classe aquesta tarda  a explicar-nos el conte d’Eric Carle, “L’erugueta goluda”.  Hem estat encantats i encantades d’escoltar aquest magnífic conte i la Lorena encara ha fet que fos més bonic !!!  Tothom, molt i molt atents, hem gaudit d’aquesta història on una eruga amb molta gana es fa un tip de menjar i menjar, fins que es converteix en una meravellosa papallona.

Ens ha anat genial perquè estem aprenent molts noms de fruites i verdures i després hem jugat a recordar quines sortien al conte i quines no.  Aquest treball de vocabulari s’emmarca també en el projecte plàstic de descoberta de l’artista Archimboldo que en breu també coneixereu.

Ens encanta que les families vingueu a l’escola i us animem a fer-ho !!! Moltes gràcies Lorena, encara que ja t’has emportat un munt de petons i abraçades !!!

Aladdin- 2n

Avui els nens i nenes de 2n hem anat al T.M.C a veure l’obra de teatre en anglès Aladdin. Ens ha encantat aquesta nova versió de la història i hem pogut ballar, cantar i gaudir de l’espectacle.

TORNA LA FRUITA!!! FEBRER

Torna la fruita a l’escola aquest mes de febrer, seguint amb el Pla de consum de fruita a les escoles (més info aquí).

Aquest mes de febrer, podrem gaudir de:

• DIMECRES 5 = mandarina
  • DIJOUS  6  = pera
  • DIVENDRES 7 = plàtan
  • DILLUNS  10 = taronja

L’artista del mes (febrer)

I l’artista del mes de febrer és l’Elisa González. Nascuda a Vigo. Pateix  fibrosis quística, una enfermetat “rara”, que s’ha convertit en el seu cavall de batalla. Tota la seva obra i producció va encaminada a donar visibilitat a aquesta malaltia i a encoratjar qui la pateix afegint una mica d’humor al que ha de ser la seva rutina de vida. Treballa diferents tècniques com la témpera, el graffiti, el teixit… i tot buscant la llum, el color i afrontar els problemes amb humor.

Febrer, Elisa González by escolapablopicasso on Scribd

VALORS PER FER CRÉIXER ELS INFANTS

ACTIVITAT FORMATIVA GRATUÏTA OBERTA A TOTES LES FAMÍLIES  DE LA CIUTAT AMB FILLS I FILLES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA
Es faciliten algunes pinzellades teòriques i  la reflexió i col·loqui entre les persones participants sobre temes com el respecte per la diversitat, la responsabilitat com a pares i mares, saber aprendre dels errors, saber rectificar i perdonar-nos, tenir coherència i esperit de superació.
Es faran reflexions sobre el model de pare i mare que som, sobre la societat en la què vivim, què volem per als nostres infants, i com els estem influint a través de l’educació.

HA TORNAT EL “MANCHITAS”

Ha tornat el “Manchitas”!!!!!

Tots els nens, nenes i mestres del Picasso agraïm la difusió de la notícia de la desaparició del “Manchitas”.

Els cartells fets per alumnes enganxats per tota Barberà, la difusió per xarxes socials de les famílies, etc. han fet possible la seva devolució.

Mil gràcies!!!!

TORNA LA FRUITA!!!! GENER

Torna la fruita a l’escola aquest mes de gener, seguint amb el Pla de consum de fruita a les escoles (més info aquí).

Aquest mes de gener, podrem gaudir de:

• DIMECRES 15 = mandarina Resultado de imagen de mandarina
  • DIJOUS  16 = pera conference Resultado de imagen de pera conference