EXTRAESCOLARS

Us adjuntem el dossier d’extraescolars per aquest curs, en el qual veureu les indicacions per fer la inscripció.

Com a novetat hi haurà Futbol Flag,( una modalitat de futbol americà, que es juga sense contacte físic.), i Teatre.

Les places a totes les activitats son LIMITADES, per tant es respectarà l’ordre d’entrega de la inscripció. amb el pagament efectuat per aquells que no domicilien el pagament.

RECORDEU QUE TAL I COM S’INDICA AL DOSSIER, LES INSCRIPCIONS S’HAN D’ENTREGAR AL LOCAL DE L’AFA I EN CAP CAS ALS MESTRES I COM A MÀXIM FINS AL DIMARTS 26/09/2023.

Més informació aquí

(cliqueu la imatge per accedir al dossier)