Activitats extraescolars

Aquí trobareu tota la informació sobre les extraescolars del curs 2019-20:

Dossier Extraescolars Curs 2019-2020 by escolapablopicasso on Scribd

Unió Atlètica Barberà

Capoeira

P3 a 6è

Capoeira (Grey Fox Training SCP)

Gimnàstica Rítmica

Pequechef

Artsevents

NORMES:
  • Les activitats extraescolars es realitzaran en horari de 16.30h a 17.30h, de l’1/10/2019 al 29/05/2020.
  • El cobrament es realitzarà trimestralment els mesos d’octubre, gener i abril, mitjançant remesa documentària. S’haurà de retornar l’annex adjunt d’autorització de càrrec en compte en el moment de fer la inscripció.
  • Un cop fet el pagament del trimestre, no es retornaran els diners. Per donar de baixa als vostres fills d’alguna activitat, cal que ho feu abans del pagament del següent trimestre, avisant al local de l’AMPA.
  • En cas que hi hagi algun pagament d’AMPA pendent de cursos anteriors, ja sigui d’extraescolars, menjador o acollida, NO s’acceptarà la nova inscripció fins al pagament de la quantitat pendent.
  • Si no es pagués alguna quota, el cost que s’ocasiona com a despeses bancàries serà a càrrec dels pares. La devolució de tot rebut serà comunicat als pares, si un cop passat un mes no s’ha liquidat, l’alumne/a serà donat/da de baixa de l’activitat extraescolar.
  • La sortida dels nens i nenes de les extraescolars serà per la porta petita, la més propera a la Ronda Pau Vila. Els nens i nenes mai sortiran sols de les extraescolars a no ser que els pares ho autoritzin expressament amb el formulari adjunt com a annex i que hauran de lliurar en el moment de les inscripcions.
  • L’AMPA es reserva el dret a desprogramar alguna activitat en cas de no arribar a un mínim de nens i nenes