Resum de la reunió de l’AMPA del 7 d’octubre

Informacions de Presidència:

El passat dissabte 5/10 hi va haver la inauguració del Congrés d’educació pública de Catalunya. Els objectius són definir els principis de l’educació pública i les seves línies d’actuació, visibilitat l’actiu que representa com a motor del canvi davant la societat i assenyalar les condicions que faciliten la millora, la consolidació i l’extensió del model. Es fomenten debats arreu del territori i per ara hi participen unes 200 escoles públiques. El Jesús ha estat escollit el coordinador del Vallès (Maresme/Vallès Oriental) i es preveu una jornada organitzada per la nostra escola el proper 11/02 sobre “Inclusió i equitat”.

La presidenta va assistir el passat 4/10 a les jornades de participació que organitza l’ajuntament acompanyant a la redacció del POUM. L’escola està afectada pel Pla especial del Calderí i es preveu que l’actual zona de pàrquing de terra es converteixi en zona verda, així com una ampliació de l’espai exterior de l’escola. Més informació a la pàgina de l’ajuntament: https://www.molletvalles.cat/continguts/serveis-a-mollet/urbanisme-i-activitats/pla-dordenacio-urbanistica-municipal/

Es realitza una votació per tal de decidir si es publica un resum de les reunions de l’AMPA per tal de que arribi a les famílies, i s’aprova per majoria. La manera de fer-ho serà principalment a través del blog de l’escola.

Es proposa redactar unes pautes d’ús de les extraescolars per tal de recollir els drets i les obligacions dels participants i les famílies. A més, caldria redactar una memòria de les activitats perquè qualsevol persona que entri a alguna de les comissions pugui fer-se càrrec i conegui quines funcions ha de realitzar. Des de presidència es proposa una trobada el Diumenge 17/11 per a redactar el contingut.

Es proposa el 27/10 en primera opció o el 9/11 en segona opció per a la jornada de treball de l’escola.

Responsable del menjador/acollida:

Proposa que s’agrupi en un sol full per a tota l’escolarització, l’autorització de recollida per part d’un monitor de les extraescolars. Que es faci a P3 o la primera vegada i no calgui fer-ho cada curs.

També proposa que durant la inscripció de les extraescolars, hi hagi una persona que ajudi a fer la inscripció online.

Comissió festes:

Proposen fer un joc participatiu des de P3 a 6è, amagar una peça de puzle i que cada classe hagi de trobar la seva i després ajuntar-les.

Comissió comunicació:

S’ha parlat amb la responsable TAC de l’escola per tal d’actualitzar l’apartat de l’AMPA i millorar la visibilitat. S’està treballant en un calendari que es pugui compartir amb l’escola perquè es pugui publicar al blog.