Piràmide alimentària

Seguint amb el teixit d’aula que estem treballant a 3r sobre els hàbits alimentaris saludables, tots els infants en equips de treball, hem construït la nostra pròpia piràmide alimentària al pati, de forma molt vivencial i amb productes que hem portat de casa. Volem agrair a les nostres famílies per haver-nos ajudat a fer-ho possible buscant productes del rebost de casa.

LA CAPSA DELS TRESORS

Avui comença a viatjar a les cases de les Serps i els Cocodrils de I4 la Capsa dels tresors, on cada família  posarà un tresor, un objecte, alguna cosa que sigui important, i després, el dilluns, cada infant ho explicarà als seus companys i companyes.Llegeix més»

Sortida Musical

Els nens i les nenes d’I4 hem anat a l’Auditori de Barcelona a gaudir del concert “Tutti fan piu”. Un espectacle on els ànecs, les gallines, els lloros, els cignes i els pingüins, han volat i han cantat al ritme de músiques d’èpoques i estils… Llegeix més»

EXAMINEM L’AIGUA DEL BESÒS

Com estem estudiant l’aigua, hem investigat que a prop de l’escola tenim el riu Besòs. Hem anat caminant i hem fet hipòtesis de quin és l’estat actual de l’aigua el riu.
Segons els macro-orgànismes que trobem podem deduir com de contaminada o no tenim d’aigua del… Llegeix més»

FEM SUC DE TARONJA

Aquests dies, dins de la campanya de consum de fruita a l’escola, hem estat menjant plàtans, mandarines, taronges i pomes. Com ja ens estem fent grans, hem pensat que podem fer suc amb les taronges. Què bo que estava i què bé ens ho hem… Llegeix més»

Yayoi Kusama

Aquestes setmanes estem treballant una pintora molt divertida: la Yayoi Kusama!!! Hem estat fent dibuixos i pintures amb cercles i rodones de diferents tamanys i colors, fent servir diversos estris i materials. Els nens i nenes de I3 s’ho han passat molt bé!!!
Llegeix més»

SORTIDA AL COSMOCAIXA

Avui els infants de 3r hem fet una sortida al museu de la ciència CosmoCaixa. Hem gaudit molt participant a dos tallers, Creativity i el Planetari Bombolla, els quals, ens han permès despertar la nostra creativitat i la curiositat per la bellesa del firmament. Ens han encantat!!

PROJECTE CUEME

Les nenes i els nens de cinquè aquest curs fem el projecte d’emprenedoria (CUEME). Estem començant a fer els nostres productes artesanals. Hem optat per fer productes nous amb objectes reciclats. Les famílies han contribuït portant moltes coses que llencem i que a nosaltres ens… Llegeix més»

TREBALLEM LES FRACCIONS

Els nens i les nenes de cinquè hem començat a treballar les fraccions. Per entendre-les millor, aprofitem els recursos manipulatius que ens proporciona l’Innovamat i aprenem de manera més visual i divertida.