Biblioteca al pati

Crear un espai de lectura ha estat sempre un dels objectius principals a la nostra escola, un espai per llegir, relaxar-se i deixar-se emportar per la imaginació. Creiem en la necessitat d’un espai destinat a fomentar l’hàbit de la lectura i d’implicar als nens i nenes en el procés de lectura.

Així doncs, a l’escola hem creat un espai amb bona il·luminació, amb llibres sempre a l’abast dels nens i nenes on els nostres alumnes poden anar sense necessitar la nostra ajuda, amb seients còmodes organitzats en diferents racons, amb detalls cuidats que fan sentir un “efecte de conte”; un espai on compartir amb adults i iguals en diferents moments de la jornada escolar i un espai del que disposen a l’hora del pati per poder anar a llegir, mirar revistes i gaudir d’una bona estona de lectura individual.