Mares i pares voluntaris per acompanyar als nens i nenes

BENVOLGUDES FAMÍLIES!!

Voleu acompanyar als vostres fills i filles a les sortides de l’escola?? Segur que sí, aquests moments mai tornaran i hem d’aprofitar per gaudir de la seva companyia tot el que puguem i acompanyar-los en el camí de la vida. 🙂

Com ja haureu escoltat, cada vegada els nens estan millor protegits i hi ha més control sobre tothom que es relaciona amb ells. Per això, per fer-se voluntari ens demanen 2 coses:

Un cop tingueu els 2 documents, els podeu entregar al despatx de direcció de l’escola.

Pasos per obtenir el Certificat de delictes sexuals:

1. Primer cal identificar-se a l’ajuntament amb el DNI per obtenir una signatura digital.
  2. Descarregar a l’ordinador els certificats que t’envia l’ajuntament per e-mail.
  3. Entrar a la pàgina del Ministeri de Justícia per descarregar el certificat de “Delitos de naturaleza sexual). Aquest segon pas és immediat: (https://sede.mjusticia.gob.es/cs/Satellite/Sede/es/tramites/certificado-registro-central )

Us animem a que us feu acompanyants, gaudireu de l’experiència!