FRUITA I LLET A L’ESCOLA

L’escola participa en el programa de consum de fruita i llet organitzat per la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’ Agricultura, Salut i Ensenyament.

Els objectius són:

• Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures , i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’ altres aliments amb menys qualitat nutricional.
  • Promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’ etapa de formació dels seus hàbits alimentaris

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de llet,  fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu, i així també reduir el consum de llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.