Consell escolar 27 d’Abril de 2021

CONSELL ESCOLAR 27 ABRIL 2021

Aquest any l’escola Montseny ha rebut 34 preinscripcions per les 23 places oferides pel curs 21-22. Lamentem que quedin famílies fora, però l’índex de natalitat ens ha portat fins aquest punt.

A l’escola es continua amb les programacions envers el canvi metodològic dins l’entorn Dua. A cicle infantil ja gairebé està assolit, a cicle inicial es comença a treballar sense llibres a l’àrea de llengües i de mica en mica es modifiquen les programacions per consolidar-les, ja que fins al moment, s’han valorat molt positivament.

Durant aquest curs, a causa de la situació provocada per la Covid, no s’han portat a terme els reagrupaments de les classes. Amb la finalitat d’aconseguir grups homogenis amb heterogeneïtat a les aules, es faran als grups actuals de P5, 1r i 4t. Els grups actuals de P3 i 3r que estan triplicats, s’espera la seva reagrupació de cara al setembre. Amb la pèrdua d’una línia, la matrícula viva i pendents de les normatives del Procicat, no es podrà concretar la plantilla exacta de mestres fins més endavant i poder fer una planificació més acurada.

Envers els entorns d’aprenentatge dels nens, s’està treballant per replantejar l’espai de la Biblioteca per convertir-ho en un espai de màxim interès pels usuaris. Una comissió elabora un projecte amb l’assessorament de la Mercè Martínez. També s’està millorant les biblioteques d’aula. La lectura és un gran eix vehicular dins l’escola.

També s’està elaborant un projecte de millora i recondicionament de la sala de psicomotricitat.

En pocs dies quedarà instal·lada la nova xarxa wifi de l’escola amb 600 MB que permetran la connexió de fins a 100 dispositius alhora. Aquesta millora afectarà molt directament a l’ús de les tecnologies a les aules.

Amb la relaxació de mesures del Procicat, s’han organitzat tot un seguit de sortides de tot un dia pels nens i que puguin gaudir sortint de Mollet. Aquest any, gràcies a les aportacions econòmiques institucionals, les sortides seran universals per a tots els nens i nenes. Totes es faran seguint les normatives de seguretat, tant als espais visitats com en els trasllats. Es faran sempre per assegurar la traçabilitat i la seguretat seguint instruccions de Salut.

Es treballa per crear un Drive corporatiu per fer entrega de les fotos i vídeos que es fan durant el curs. Una carpeta per generació, i un usuari i contrasenya per família. Només els pares i mares d’aquell grup tindran accés al material audiovisual. Veure i gaudir de com ha estat el curs és sempre un acte de transparència i de compromís amb les famílies que gaudim molt quan ens podem endinsar una mica dintre de les aules.

S’informa i s’acorda utilitzar l’escola per fer el Casal d’estiu en 3 franges horàries amb el compromís de complir amb tota la normativa Covid actual en cada moment.

Sense defallir, en aquesta recta final del curs, l’escola segueix treballant durament per mantenir un entorn segur i de qualitat per als nostres nens i nenes. Entre tots podem aconseguir-ho!!!

1. SÍLVIA RODRÍGUEZ DIAZ

Como siempre y desde que escogimos, esta, nuestra escuela, estamos encantados con todas las mejoras.
    Escritos como estos hacen que para mi esta escuela sea especial tanto a lo profesional, enseñanza y personal.
    Gracias por el gran esfuerzo que hacéis cada día para que nuestros hijos además de aprender, salgan y entren a la escuela con una sonrisa.