Informació inscripció extraescolar d’anglès

Benvolgudes famílies,

A continuació trobareu informació sobre la inscripció per a antics i nous alumnes de l’extraescolar d’anglès:

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ: 14 AL 20 DE SETEMBRE (ambdós inclosos)

Inici de les classes: DIJOUS 1 D’OCTUBRE

PREUS ANGLÈS (MATERIAL NO INCLÒS):

ALUMNES DE P3        CLASSES D’1h 10€ (TRANSFERENCIA A AMPA) + 24€ MENSUALS (REBUT DOMICILIAT DE GLOBAL)
ALUMNES DE P4 A 6è CLASSES D’1h 30min 10€ (TRANSFERENCIA A AMPA) + 29€ MENSUALS (REBUT DOMICILIAT DE GLOBAL)

PREUS FRANCÈS (MATERIAL NO INCLÒS):

ALUMNES DE 4rt A 6è CLASSES D’1h 30min 10€ (TRANSFERENCIA A AMPA) + 33€ MENSUALS (REBUT DOMICILIAT DE GLOBAL)

VIDEOCONFERÈNCIA INFORMATIVA EXTRAESCOLAR ANGLÈS P3

DIMECRES 16 DE SETEMBRE A LES 18’00

Les dades per poder-se connectar a la reunió per videoconferència per a les famílies de P3 interessades en conèixer l’activitat són les següents:

Us enviem també el DOCUMENT que ha preparat Global per explicar el funcionament de la inscripció tant pels alumnes nous com pels alumnes que segueixen, preguem que sigui el PRIMER que us llegiu abans de fer qualsevol tràmit.

Avís important: la informació de Global es va preparar abans de saber que les famílies NO podran accedir al centre, en conseqüència, la documentació d’inscripció i de domiciliació bancària de nous alumnes s’ha de retornar per correu electrònic a ampamontseny83@gmail.com

TOT l’alumnat que vulgui inscriure’s a l’activitat extraescolar d’anglès ha d’ingressar 10€ (per alumne/a)  al número de compte ES54 0081 1978 7400 0101 9611 , ja sigui mitjançant transferència bancària o amb efectiu per caixer automàtic. Com a concepte heu de ficar NOM del nen/a + EXTRAESCOLAR ANGLÈS

TOT l’alumnat que vulgui inscriure’s a l’activitat extraescolar d’anglès ha d’omplir l’enquesta GOOGLE.

INSCRIPCIÓ AMPA – ENQUESTA GOOGLE

Els NOUS ALUMNES a més a més ens han de retornar aquests documents de Global degudament omplerts a ampamontseny83@gmail.com

Us desitgem un bon inici de curs i ens veiem en uns dies !!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *