Documentació per a apuntar els nens a acollida

Benvolgudes famílies,

Comença un curs ple d’incertesses però que volem que sigui el més normal dintre de la situació actual. Des de l’escola ens han fet arribar el dossier amb tota la informació del curs i de les extraescolars. A més, properament estarà penjada a la web.

Per a les famílies que vulguin fer servir l’acollida, us fem arribar uns fulls que haureu d’omplir i enviar per correu electrònic* a l’AMPA (ampamontseny83@gmail.com).

(*) Un cop omplerts els fulls, podeu fer i enviar una foto sempre que les dades es vegin bé.

Molts ànims i si voleu contactar amb nosaltres, estem al correu, a les xarxes i als grups de whatsapp de classe!