TASQUES TERCER SETMANA DEL 30 DE MARÇ AL 5 D’ABRIL

Hola famílies,

Us volem donar molta informació en aquest escrit. Per tant, intentarem que sigui molt clara i precisa. A partir d’ara tots els dilluns uns enviarem un mail des de l’escola amb les tasques a fer durant la setmana. Les tasques, com ja sabeu, s’han de retornar a un dels dos comptes:

–       3ra@escolamontsenymollet.cat

–       3rb@escolamontsenymollet.cat

Avui la Mireia us explica en un video totes les activitats que heu de fer!

per veure el video clickeu aquí (https://photos.app.goo.gl/CJ7QmTqtTpXP4h9t5)

En definitiva, les activitats proposades per aquesta setmana són:

–       per entregar el dimarts 31 de març:

FEM DE PERIODISTES:  Els nens i nenes han de fer una entrevista de 5 preguntes a un familiar que, preferiblement, no visqui a casa. Les preguntes poden estar relacionades amb el dia a dia del que fa, si recorda algun moment com aquest… Haureu d’enviar al mail el full amb les cinc preguntes i les respostes. Podeu fer una foto al full, fer-ho a l’ordinador o inclús una gravació com autèntics/ques periodistes.

–       per entregar el dijous 2 d’abril:

EL PASSAPARAULA DE LES PLANTES. Ara farem de presentadors/es. Amb paraules que ja coneixeu del vocabulari treballat de les plantes (us podeu ajudar del dossier) heu de fer 10 paraules amb el seu significat. (heu d’enviar amb el mateix sistema de l’activitat anterior als mateixos mails). Quan tingueu el paper, podeu jugar amb tota la família… Amb la A, part de la planta que agafa els nutrients del sòl… (Arrels)

–       dijous 2 d’abril a les 11h del matí:

Us enviarem una estona abans un correu electrònic amb un enllaç per fer una videoconferència entre mestra/e i alumnes i famílies. És molt fàcil seguint les instruccions del mail. Serà amb l’aplicació Zoom i si teniu possibilitat de fer-ho amb ordinador, millor. Si podeu, aneu provant aquesta aplicació amb familiars per quan arribi el moment, nosaltres ja ho estem desitjant.

–       per entregar el divendres 3 d’abril:

Heu de mesurar el perímetre de l’habitació més gran del vostre pis/casa amb tres mesures diferents (una obligatòriament en metres). Què heu d’investigar? Primer què és el perímetre i quina és l’habitació més gran, segon com fer-ho si no tinc metre, tercer de quines altres maneres ho puc fer (pista: la televisió es mesura en polzades). Ens heu d’enviar un dibuix amb les mesures.

Una abraçada ben forta,

Ens veiem (literalment) dijous!

Mireia i Raúl