TED Talks en anglès al Casal Riudomenc

Aquest passat dijous 16 de maig ha tingut lloc la segona edició de les TED TALKS al Casal Riudomenc. L’organització TED Ed Club és un projecte internacional que dóna suport als alumnes en el descobriment, l’exploració i la presentació de les seves idees en anglès en forma de conferències breus o xerrades a l’estil TED (amb una durada d’entre 3 i 5 minuts).

Aquest projecte té com a objectiu impulsar la creativitat de les generacions més joves de tot el món bo i organitzant Clubs de discussió, generació i comunicació d’idees innovadores per a la revolució del coneixement i l’emprenedoria social mitjançant la llengua anglesa.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració de l’Ajuntament de Montbrió del Camp, ja que ha facilitat el transport perquè tots els alumnes puguin assistir-hi gratuïtament.

Clica aquí per veure els vídeos de les presentacions dels 3 equips de cicle superior de la nostra escola, i algunes fotografies. Ho han fet molt bé!