Un record que arrela per sempre

Avui l’alumnat de 6è ha viscut un moment molt especial: la plantació d’un mandariner al nostre centre. Aquest arbre serà un símbol del seu pas per l’escola, del creixement compartit i de tots els records que han anat construint al llarg d’aquests anys.

Volem expressar un agraïment molt especial a les famílies de l’alumnat de 6è per aquest magnífic regal. Gràcies per contribuir a deixar una empremta viva que ens acompanyarà durant molts anys i que, com els nostres alumnes, creixerà forta i plena de vida.

Cada flor, cada fulla i cada mandarina ens recordarà aquesta promoció que ha deixat marca a la nostra comunitat educativa.

Gràcies, famílies, per aquest gest tan significatiu i per caminar al nostre costat en aquesta etapa tan important.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>