Dia internacional de la Fascinació per les Plantes

El divendres dia 17 de maig es celebra una acció conjunta d’Escola Verda embellint amb plantes els carrers i places dels municipis de Montbrió del Camp, Alforja, Mont-roig del Camp, l’Aleixar, Vilaplana, Vinyols i els Arcs, Riudecols, Vilanova d’Escornalbou, Duesaigües, Almoster, i La Selva del Camp.

Des de les reunions dels mestres de les Escoles Verdes del territori, i gràcies als diversos ajuntaments, es vol celebrar el VI Dia Internacional de la Fascinació per les Plantes (dissabte 18 de maig) amb els objectius que els alumnes aprenguin la importància de les plantes per a la nostra vida, la importància de la investigació i puguin ampliar el seu coneixement envers les plantes i l’entorn.

Durant els dies previs a l’acció conjunta, totes les classes de l’Escola Verda de cada municipi han tingut cura d’una planta. El divendres 17 de maig, els alumnes han portat a la plaça de la vila les plantes que han cuidat i, amb la col·laboració dels veïns, embellim la plaça del nostre municipi amb les plantes que tenim a casa.

Dissabte 18 i diumenge 19 de maig s’han mantingut les plantes a la plaça de la vila, i tots els que hem volgut hem pogut visitar algun altre poble del territori.

Gaudim, coneguem el nostre entorn, i treballem plegats en l’educació per la sostenibilitat.

Els alumnes de P5 han gravat la falca publicitària que podrem escoltar al pregó, i els alumnes de 4t han dissenyat uns bonics cartells.

Clica aquí per veure el recull de fotografies de l’acció.